Sidevisninger i alt

søndag den 18. december 2011

Velkommen

I går blev der holdt planlægningsmøde i TræningsOasen Mig og Min.

En af de ting der kom ud af mødet var, at vi skulle have en blog. Planen er, at der skal skrives lidt om, hvad der sker i Oasen, og hvilke tanker vi går rundt med, krydret med oplevelser fra timerne i Oasen.

Derfor vil jeg hermed byde dig rigtig hjertelig velkommen til det første indlæg i bloggen.

Jeg vil blogge en gang om ugen, og håber du har lyst til at følge med.

I går fik vi lagt en masse gode planer for, hvad der skal ske af nye tiltag i 2012.
Jeg vil ikke afsløre det hele nu, men kan da røbe, at der er en, der skal øve noget discodans i juleferien....
Der er også en 1-års fødselsdag, der skal fejres og så bliver der lanceret noget helt nyt, men det er indtil videre en hemmelighed.

1 kommentar:

  1. Ihh hvor fint :) Tillykke med den. Dejligt at se. Held og lykke. Og i øvrigt god jul fra Sulle :)

    SvarSlet